En salig blandning

Sitter återigen i biblioteket på grund av inställd spanska lektion. Fattar inte vad kärringen har för problem. Hatar hon oss som inte kan spanska så mycket eller? Äh, orkar inte ens lägga ner energi på det. Får väl försöka se möjligheterna; jag kan plugga mer inför morgondagens historiaprov.

Dagen igår var inte så bra nej. Men en rolig sak dök upp. Nathalie (hon som klipper mig) frågade mig om jag kunde tänka mig att vara modell för henne till hennes projektarbete. Då i alla fall ska alla i hennes klass ha typ en "show" där deras modeller ska vara de fyra elementen: Eld, Luft, Jord och Vatten. Jag ska vara Jord. Det ska bli väldigt intressant att bli tillfixad och visa upp sig. Speciellt med tanke på att jag inte har färgat mitt hår sedan jag gick i sjuan.
Måste också tillägga att jag ser ungefär likadan på huvudet efter klippningen i måndags. Förutom att luggen kanske är lite kortare.

Var Idol igår också och jag tycker verkligen inte att någon av killarna sjunger speciellt bra, dock är "lill-grabben" Johan Palm enormt jävla grym. Helt sjukt sjukt underhållande. Möjligtvis lite gullig också. Så cred till honom.
Ååå juryn är ju så jäkla snälla. Och härliga på något vis. Bagge är som Steffi och alla som känner honom knows what I'm talking about. Mysig liksom. Om Laila vet jag inte vad jag ska säga, men Andreas är sådär snygg och sexig. Skulle lätt kunna tänka mig att nypa han i baken. he he he he

Kristin, Kerstin, Kirre åkte till France idag för att tillbringa 10 dagar med hennes franska Lucy, som verkar tycka om magtröjor. Hoppas fan att hon får roligt annas tycker jag riktigt synd om henne, med tanke på hur ledsen hon var stackarn. Fast jag förstår henne, jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara borta så länge utan någon som jag är ganska tajt med. Kalla mig hemmakär, men så är det. Ne, om dem inte behandlar henne väl så ska jag hyra ett jet-plan och åka ner och hämta henne.

Detta har blivit ett väldigt låångt inlägg men det var vad som behövdes. Hade ju ingen bra "blogg-dag" igår som sagt. Hörs sen, KÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0