Going to the movies




Nu, alldeles strax, drar jag iväg till Saga biografen. På vägen blir det ett snabbt stopp på Hemmakväll, för ett införköp av godis och lite annat smått och gott. Sedan får jag krypa ner i de ganska sköna biosalongsstolarna och försöka njuta av filmen, High School Musical 3. Har aldrig sett 1an elelr 2an så jag vet inte ett smack om vad det handlar om. Men eftersom jag ska dit med min 8-åriga kusin kan jag ju räkna med att den är lite "barnslig". Dock har jag hört att dem brukar sjunga och dansa i dem filmerna och det kan ju alltid vara kul att se på. Alltså kan man säga att jag har några större förväntningar på om filmen kommer vara bra eller ej. Vad det gäller den sakern, återkommer jag senare.

Kommentarer
Postat av: hannahS

så jävla snygg den tröjan e! din mormor e drottning på att sticka!

2008-10-25 @ 13:48:01
Postat av: Ulli8s

tack hannii :)

2008-10-25 @ 16:24:03
Postat av: Felicia

ååå mysig tröja:D

2008-10-27 @ 02:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0