Here's the thing

Jag och Sofie gick skilda vägar förut. Och eftermånga om och men kom Sandra och hämtade mig så vi åkte upp till ishallen och tittade på damernas match. Så nu erkänner jag: Tjejsporter är nog det tråkigaste i världen som man kan kolla på. Det händer ju liksom ingenting. Känns typ som om man ska somna. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... Men kanske hade det varit lite roligare att se på (och spela) om vi brudar fick spela på samma villkor som killarna? Det tror jag i alla fall.

Ni sitter vi och tittar på A shot at love med Tila Tequila och är inte det ett så jäkla löjligt program? Liksom flera killar och tjejer tävlar om en och samma brud, som i sin tur strular runt med allt som har två ben. Typ. Och sedan ska hon välja att bli ihop med någon, men väljer ingen, vilket resulterar i en till säsong. F a t t a r i n t e g r e j e n . Hallågöra allt föratt få visa upp sig. Skaffa er ett liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0