Inget kommer ordna sig

Det där jävla helvetes mötet gjorde allt värre. Det kommer fan aldrig fixa sig för mig, det är ju fan ingen som förstår. Det är som att någon sitter och bestämmer att allt ska gå emot mig, så att jag ska må så jävla dåligt som det bara går.
Jag kommer fan aldrig få ett normalt jävla liv, även fast det är det som står högst på min önskelista. Fattar inte att allt ska gå ut över just mig av alla människor. Falska jävla personer som förstör för mig. Kan man inte bara hålla sina egna problem till sig själv?

 Jag är så jävla sur, arg, ledsen, förbannad och förvirrad som det går. Jag vill ha en lösning, en bestämmelse, så att man kan börja se ett ljus i mörkret.

Kommentarer
Postat av: Annie

Va? Hjälpte det inte? Hur fan tänker dom då då? Stackare!!!!

<3

2008-10-14 @ 14:57:18
URL: http://anniewackfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0