jag har en perfekt vecka framför mig

  • Det är nästan inget plugg.
  • Imorgon slutar jag 10.20.
  • Då går jag och hälsar på gamla, kära, hederliga Kungsmarksskolan. Har saknat det.
  • På tisdag får jag provglasögonen. Det är olidligt spännande.
  • På onsdag ska jag se på bio med kusin Annie. High School Musical 3. Undrar om det är något för mig? Men klart man ställer upp!
  • På torsdag slutar jag förhoppningsvis 13.25. Sedan är det ladies night hemms hos Jossan. Alla brudarna i klassen. Mysigt.
  • På lördag är det höstrusket. Spelar första matchen 23.30.
  • Den efterlängtade kusinen kanske ploppar ut.

Detta kommer bli gryymt. Ska gå och lägga mig nu så att det blir morgon fortare!
(Om jag kommer på något mer bra med den här veckan återkommer jag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0