jag tynar bort

Kom på att jag skulle ha solat idag. Men som ni kanske redan har listat ut så har jag inte gjort det. Känner mig blek och äcklig, fast har ändå hört nu på det sista att jag ser brun ut. Och det är väl bra? För då behöver jag ju inte sola. Dessutom är det så att vi svenskar är så lyckligt lottade att vi lever i Sverige (not) och då är det tydligen meningen att man ska vara blek på vintern. Dock är det så att jag måste sola för att hålla dem där vidriga utslagen på avstånd. Sheeeet.
Så hur ska jag nu lösa detta? BeslutsångestBeslutsångestBeslutsångestBeslutsångest igen.

Vad tycker ni, sola eller inte?


Kommentarer
Postat av: Allis

sola för jag vill inte gå med en blekis till syster på torp ;)

2008-10-28 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0