Lovely sunday

Kan ju nämna att det tyvärr inte blev så många inlägg igår pga datajäveln måste typ ha hängt sig för den bara totalvägrade att gå in på just blogg.se. Men allt annat gick. Knasigt! Men kanske var det bara bra, för det gjorde det möjligt för mig att plugga i 4 timmar i sträck, vilket jag gjorde med. Duktiga mig.

Sedan fortsatte jag i dem bra banorna, genom att gå en power-walk runda med mormor och morfar. Haha morfar var helt slut när vi bara hade kommit halvvägs, stackarn! Efter det stack jag hem till Alex också myste vi med film och en god frukttallrik. Pretty Woman var ju på tvn och det kunde jag inte missa för allt i världen, speciellt med tanke på att jag har försökt att ladda ner den i hundra år utan framgång.

Älska söndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0