Mamma är här!

Jaaaa, mamma är i kära munkis igen. Skönt att få träffa henne igen. Samt minsitnigarna Oskar och Kristin. Fast dem är ju inte så små längre, Kristin är försjutsingen nästan lika lång som jag och hon är bara 8. Det är nästan så att jag skäms.
Allis kommer också hit snart och då ska vi åka till torp med mamma och Alex. Det ska bli mysigt. Ska på synundersökningen också ska vi shoppa lite. Jag ska köpa något som jag kan ha på mig på lördag och dem andra ska väl köpa något annat kul.
Vi ska även åka till Grunnebo Garn för att köpa mönster och garn för min superdupermegaduktiga mormor ska sticka något mer till mig! Vet inte riktigt vad än, en jag är bomsäker på att det kommer bli något användbart/trevligt. Haha, stackars morfar, han har längtat jättelänge på att mormor ska sticka något til honom, men "jag går före i kön hela tiden".

See you later bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0