MIF är dem bästa, vinner för det mesta



Nja, vi vann faktiskt bara en match igår/inatt. Men det var den viktigaste, nämligen den om bronsplatsen. Och vi tog hem segern genom straffar. Spännande värre. Trodde faktiskt att jag skulle dö när jag missade min avgörande, men som tur var fanns ju Sandra, räddaren i nöden. Så vi fick oss allt en liten medalj.
Mm, en trejdeplats är inte helt fel med tanke på förutsätttningarna vi hade. Fast vi åkte dit för att ha kul och det hade vi.

Tycker faktiskt lite synd om dem som annordnade cupen, eftersom det verkade som om alla Brastads ungdomar inte har något annat liv än att supa på en fotbollscup. Shit, alltså det luktade fylla i hela lokalen. Vidrigt. Några fjortisar låg till och med inne i vårat omklädningsrum och spydde. Liksom var går gränsen?
Dessutom var det ju några som försökte vara lite busoga genom att skriva "Push up" i min BH, samt kleta brunkräm i den. Guuuuud, så moget säger jag bara!



Tack för en jädrigt skoj kväll/natt i alla fall till alla er som var med. Vårat lag är typ sötast.



 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul hade vi!

Jävla fjortisar! åhhh

2008-10-26 @ 17:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0