Morr

Just nu är jag så jävla förbannad! Och det är för två saker. Det ena är att min idiot till så kallad pojkvän "glömde" mina skor. Så nu kommer jag bli tvungen att gå runt men stövlar och mjukisbyxor i skolan i morgon. Snyggt? Skulle inte tro det! Fan skulle bara vilja klippa till honom. Men snäll som jag är gör jag inte.

För det andra så hatar jag Anna Book så in i helvete. Hon är en fet jävla patetisk kossa som bara vill att alla ska tycka så synd om henne. Kan hon inte bara fatta att ingen bryr sig om henne längre? Hon är ute. Ursäkta påhoppet men jag står fan inte ut längre. Önskar fan att någon kunde sätta henne på ett plan till Irak så att hon skulle bli ihjälskjuten.

Det var allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Ida

pure hate, haha jävlar du!!

ska ja fixa den en boxningspåse?

2008-10-05 @ 22:11:28
Postat av: ullis

mer än gärna ida :)

2008-10-06 @ 08:18:02
URL: http://ulricalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0