My weekend is ruined

Mmm så härligt! Fredagskvällen och helgen började evrkligen perfekt! Nä, skulle inte tro det va... Det är ju liksom inte sååå kul när personen som man verkligen verkligen inte vill prata med just nu ringer till det ända stället man känner sig trygg på. Tack så jävla mycket för att du förstörde allt för mig idiotjävel. Men just det ja, det har du ju redan gjort?! Hade visst glömt det för en stund. Kul också att det passade att betala när jag redan har fixat ett kontantkort. Leave me alone. Jag kan ta hand om mig själv.

Är så jävla ledsen, chockad och nere just nu så att inget annat spelar någon roll. Inte ens att vi hade en soft dag i skolan, att jag hittade en jacka tills lut elelr att jag ska äta pizza för första gången på as länge spelar någon roll. Nu kommer jag gå óch tänka på det här hela helgen... Thanks!


Kommentarer
Postat av: Madeeeelyn

:(<3

2008-10-10 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0