N-A-W

Okej, filmen var bedårande. Eller aa, söt och bra. Också fällde jag allt en liten tår. Kände så jävla väl igen min sen när vi gick ur nian, med bal och muck och alla farväl.. Och ZAC EFRON är ju bara så jävla döläcker. Tyckte inte det innan, men nu kan jag inte motstå honom. Fast egentligen kan man inte kalla honom läcker för han är lite mer så där pojksöt om ni fattar... He He He He

Tyckte i alla fall lite synd om Annie som nästan inte fattade någonting eftersom filmen avr på engelska, stackarn. Dock verkade det som hon tyckte om filmen ändå.



Here she is, cousin Annie.

Kommentarer
Postat av: BARRI

Den va bra!

Finns bilder på min bloggg un!!!

2008-10-23 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0