Otippat

Spanska-äckel-cp-kärrningen är inte här ídag heller = ingen lektion. Kul liksom att hon bara har varit här typ 7 gånger av 20. Kan dp tillägga att hon inte var här i måndags heller. Sådana borde inte få vara lärare. Jag blir så ruskigt förbannad alltså. Något måste ju göras åt det hör, så det ska jag ta tag i!
 
Förut på svenskan så skulle vi ge respons på varandras argumenterade uppsatser. Då var det en i min grupp som argumenterade för att man ska ta bort reklampausen under tvprogrammen, och då kom vi in på den där tv reklamen om crimemedecine. Så satt vi och snackade lite om det och sa att det var helt sjukt att man kan köpa medecin på internet, men då kom vår lärare fram och sa att det säkert bara var ironiskt eller något. Först så trodde vi inte på det eftersom vi senast igår såg ett inslag som varnade för att man inte skulle gå in på sådana sidor. Men vi gick i alla fall in på den sidan på indernet och först såg det verkligen ut som om allt var sant, fast sen så typ sprängdes bilden och det kom upp den där varningsbilden från tv. Sedan fick man se en video om hur de tillverkar falsk medecin.
Alltså det är helt sjuk, var det någon mer en jag som gick på den där reklamen?

Gå in och titta själva på: http://www.crimemedicine.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0