Precis som Leonardo da Vinci.

Jag hittade en jättegullig målarbok. Så eftersom jag absolut inte har haft något att göra, har det blivit en hel del målande. Det är faktiskt rätt roligt och tiden går ju. Tycker faktiskt att jag är rätt bra på att färglägga. För måla gör man ju gentligen inte.

 

Nu ska jag laga mat och sedan gå hem till min moster med hunden. Sen tillbringar jag resten av tiden innan samlingen där. Efter det bär det av ut mot Brastad och Höstrusket. Med tanke på att vi inte har några träningar på 3 veckor och att vi inte har spelat inomhus i år än kan jag inte precis räkna med att vi ska vinna. Fast jag är helt övertygad om att vi

kommer ha kul. Och vi kan ju alltid ge dom andra lite motstånd på vägen upp mot pokalen. Håll tummarna för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0