something is missing

Alex hittade en jacka och jag bokade synundersökning på Torp. Annars var rutten dit totalt onödig. Då vet ni.

Känner att jag verkligen saknar gnistan i mig just nu. Orkar liksom inte göra något överhuvudtaget, vill bara ligga i sängen och gömma mig. Har inte ens lust att sitta här och skriva även fast det säkert finns 10.000.000 saker i mitt huvud som jag skulle kunna berätta om och som ni möjligtvis skulle tycka vara kul att läsa. Kanske beror det på vädret, eller kanske på grund utav att det här lovet ger mig ångest. Vem vet? Inte jag i alla fall. Nej, my gad, nu måste jag vila.

Kommentarer
Postat av: caroline

haha jag gjorde synundersökning idag, haha fan ser mkt sämre!:/

2008-10-27 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0