Sp2F

Det här är min klass. Enligt mig är den speciell för det är en väldig blandning av personligheter. Men om några av dom skulle fattas så skulle den vara trist tror jag. Liksom skoldagarna förgylls i alla fall lite av Svernlings skratt eller av alla skämt om Markus Lusths host rövhål host. Måste dra ett asgarv på det. Eller när Holm ska dra igång en onödig diskussion, och Erik börjar snacka om sina svampar och maskar.  Eller när Hartmann sjunger och beat boxar och Karim försöker hänga på. Eller när ena klssaföreståndaren drar dampen och skriker "JAG KANSKE SKA HA MENS?!". Dock kan jag ju inte glömma brudarna i klassen. Snacket går ju, men idag var nog roligast. Alltså när vi pratade om vilket djur vi är lika. Skulle jag vara ett lamm liksom?Filosofisk som jag är undrar jag: Vad vore vardagarna utan allt detta "hålligång"?

MINA DAMER OCH HERRAR
Sp2F



Ta ingen större notis om mig, det här skolkortet var ett stort misslyckande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0