svävar på rosa moln

Yees! Jag har fått ordning på min blogg! Nu är jag riktigt riktigt nöjd med den. För mer än så kan jag nog inte åstadkomma. Bara lite småändringar som ska ske. Men gött att det fixade sig i alla fall!

Sitter och pluggar på spanskan i biblioteket just nu, precis som vanligt. Funderar starkt på att hoppa av skiten och antingen läsa en annan kurs nästa år eller göra en prövning till våren. Ska nog läsa Privatekonomi A i sådana fall. Fast ska nog vänta och se om jag klarar första provet innan jag bestämmer mig. Det kan ju vara så att det sker ett mirakel och jag helt plötsligt blir en smartis som talar kan spanska som flytande vatten.

Efter skolan ska jag och Alex shoppa. Eller han ska göra det i alla fall. Vet liksom inte hur det ligger till på min pengafront. Men något litet hoppas jag att jag ska kunna köpa. Annars blir jag ledsen. Möjligtvis hittar jag kanske min drömvinterjacka, för det måste jag lägga pengar på. Jag kan ju inte gå och frysa.

Har fått mitt kontantkort nu också, elelr det ligger och väntar på mig där hemma i alla fall. Så nu kan jag äntligen få ringa och sms:a igen. Inte för att jag orkar med en mobil men jag har typ kännt mig handikappad de senaste veckorna.
Ska lägga ut det nya numret sen så att alla som vill ha får det.

Ne, får väl återgå till mörkret (spanskaböckerna). Vi hörs!
PS. Jag har inte lyckats ta något kort på spanska-satkärringen än! Fast det kommer snart. Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0