Talking about Idol.

En fråga: Är det bara jag som tycker att Anna Bergendahl inte är bra? Blir liksom bara trött av att höra henne sjunga. Och Lars tycker jag inte heller är en direkt höjdare, han ser mest ut som en.. hm.. jaa.. en struts. Rycker och har sig. Och tur att Yazmina äntligen åkte ut, hon sög ju totalt. Inte för att jag skulle ha gjort det så mycket bättre själv, men man måste väl få yttra sig eller?

De som jag tycker är bra däremot är Johan, Kevin och Alice.
Johan för att han för sig så jäkla bra på scenen och för att han har en soft attityd.
Kevin för att han sjunger jättefint, vilker får mig att rysa. Dessutom är han den ända som dansar på scenen. Det är ju liksom det som är kul att titta på. Plus att han är grymt sexig när han sjunger.
Alice för att hon är så grymt söt och gullig, med en likadan röst. Damn, jag är avis på henne. Vill också vara vietnames.

The End.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte Anna suger, men de kan låta lite konstigt på dom låga tonerna... typ som en maskin eller nått :S Lars SUGER däremot! Usch, va e de för kille?

Så de va Yazmina som åkte ut asså :P Jag somnade så såg inte de, men de va ju bra =)

2008-10-18 @ 19:57:54
Postat av: Nathalie

Haha de som står under e postat av mej bara så du vet ;)

2008-10-18 @ 19:58:47
Postat av: ullis

2008-10-18 @ 22:38:01
URL: http://ulricalindberg.blogg.se/
Postat av: ullis

var visst lite snabb där:S

men det är gött! :D

2008-10-18 @ 22:38:35
URL: http://ulricalindberg.blogg.se/
Postat av: Anna

JAG ÄLSKAR LARS!!! :)

2008-10-19 @ 00:06:36
URL: http://annaandeerssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0