The day continue

Efter som det här inte är min dag missade jag solklart halv 2 bussen med en hårsmån, trots att jag sprang ned för Kungsgatan. Fuck. Men nu är jag hemma i alla fall. Och jag har mer klagomål med mig: Dem tillägnas min spanskalärare Yvonne Andersson för att hon är världens virrigaste person som fattar noll. Även fast man beskriver som om hon vore ett barn fattar hon inte. Dessutom är hon sämst på att förklara. Tur i alla fall att jag inte är den enda som tycker det i min grupp. Ska fan ta ett kort på henne och visa er någon dag, så ska ni få se. För det syns, det gör det.

Ska ta mig en "nap" nu för mitt välbefinnandes skull. NattiNatti.

PS. Tycker egentligen att ordet "nap" är det töntigaste som finns. Men var tvungen att härma ööh typ BlondinBella lite.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hade människan i spanska förra året.. Tror att syrran har henne nu! Det var fruktansvärt. Men i slutet av året sms:ade vi, haha!

2008-10-06 @ 15:19:58
URL: http://soreklint.blogg.se/
Postat av: Ullis

hahah skämtar du eller? jag ska i alla fall inte ha någon mer kontakt med henne!

2008-10-06 @ 17:26:30
URL: http://ulricalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0