Things I want to tell

Köpte en svart skojorta och ett lila skörp at ha på mig på lördag. Är nog mest nöjd över skörpet. Men tyvärr är inte jag och kameran kompisar just nu så jag får lägga ut bild senare, eller så får ni vänta tills på lördag.
Hittade också ett par grymt snygga skor, dock var de inte så passande till den här årstiden, så dem fick stå kvar påhyllan i affären.

Sedan visade det sig att jag hade rätt så dålig syn, vilket resulterade i två par glasögon. Ett par vanliga genomskinliga i plats och ett par "pilots", kunde fan inte låta bli att köpa dem, även fast jag säkert kommer se ut som världens tönt när jag har dem på mig.

Så här såg älsklingsparet ut:



Efter det åkte vi till garnaffären och köpte sakerna jag var ute efter. Jag bestämde mig för en väst typ i grått. Den kommer bli skitsnygg när den väl är klar. Hoppas att mormor stickar räsersnabbt för jag längtar.
När vi åkte därifrån märkte vi att vi hade punktering och då fick mamma panik verkade det som. Men hem kom vi allt, efter att ha stannat på Preem och fyllt på däcket. Dock var det inte så kul när vi hittade spiken som fast i däcket, så nu blir det väl att mamma får köpa ett nytt däck. Bummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0