tjöt

Jag dör av trötthet. Skulle verkligen kunna betala en stor summa pengar till den som kidnappar psykologiläraren, så att det inte blir något prov imorgon = jag behöver inte plugga = jag kan sova. Låter väl som en bra idé?
Fick i alla fall reda på förut att engelska provet nästa vecka var ett se-vad-ni-kan prov så det fins inget att plugga på!
Dock måste jag skriva klart den argumenterade uppsatsen. Kan ju tala om att jag kom på ett ämne till slut; "Inför Metal träning och Stresshantering som ett obligatoriskt ämne i skolan." Tyvärr kan jag bara inte komma på några motargument att argumentera mot, för det låter så bra i mina öron. Kan ni?

Eftersom mina leggings tydligen har försvunnit spårlöst här hemma på bara 10 minuter, och för att alla andra är sönder, köpte jag nya förut. Så nu kan jag äntligen ha på mig något annat än byxor igen. Göttans.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ååh typsikt det där med cactuz:( Kan vi inte äta där typ nästa torsdag eller något? För jag är intei skolan måndag tisdag onsdag...

(tänkte att jag svarar här, för du tittar nog mer här:) )

<3

2008-10-15 @ 20:08:13
URL: http://anniewackfelt.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh! Mina leggins är oxå borta... så störande, men har äntligen köpt nya nu ;)

2008-10-18 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0