Today is gonna be the day that I.. what?

Har hunnit med mycket idag, jag har uträttat några ärenden, köpt sockar bland annat. Har varit på kyrkogården och grejat, jag har städat, varit ute och sprungit och kanske inte så mycket mer. Ska i alla fall snart ut till mormor och morfars polare och hälsa på. Eftersom de antagligen är de fräckaste människorna i världen så komer det nog bli ganska så skoj. Får ju även träffa min dundersöta kusin, vilket är ännu bättre.

Vet inte riktigt vad som händer i kväll än. Ska ju inte göra något speciellt, på grund av att det här är min softar.helg. Hade ju tänkt spendera lite tid med Alex, man han ska ju kanske vara med sina kompisar, och det orkar jag inte. Så det får väl bli en titta på tv kväll på hemmafront idag igen. Men jag klagar inte, det kan faktis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0