Äntligen framme

Sitter nu framför morsans data och försöker koppla av lite. Är riktigt trött efter den långa tåg resan. Det fanns verligen ingenting att göra på tåget, vilket är samma sak som att det inte fanns en enda rolig person att glo på. Doc var det ju en idiot som verkade tycka att jag och min syrra var väldigt underhållande. Peddo.
Fick i alla fall pluggat lite historia och jag har kommit ännu ett steg närmre att förstå dem där konstiga och väldigt förvirrande folkvandringarna. Fattar inte ens varför vi ska lära oss något om det? Det är totalt ointressant och dessutom är det ingen som bryr sig om det.

I morgon ska jag i alla fall bjuda er på lite sightseeing kort i från "hålan" jag är i. Klippan heter stället, det ligger ca 2 mil utanför Helsingborg och för att vara helt ärlig så är det faktsiskt ganska så mysigt här.



Kommentarer
Postat av: Annie:D

Ha de så roligt Ulle Bulle! <3

2008-09-25 @ 09:18:41
Postat av: Ulllis

det ska jag banny :)

2008-09-25 @ 13:45:40
URL: http://ulricalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0