Aouch!

Det blev ingen fussball på idrotten, utan badminton/pingis. Jag spelade badmintion och fy fasen vad ont jag har i armen nu efteråt! Det känns som att den typ är av mitt  på "runkmuskeln" som just den lille kroppsdelsröraren kallas. Men kul var det. Och svettigt. Så det satt fint med en dusch efteråt.

Efter dusch, mat och rast hade jag spanska och då fick jag reda på att onsdagens spanskalektion är inställd, vilket inte förvånar mig ett dugg. Undrar faktiskt lite smått om tokstållen/-an till läarare än tycker om sitt yrke? Med tanke på att hon aldrig är där alltså. Står fråga det där. Ska nog göra lite dektektiv arbete någon dag när jag har tid. Sanningen måste ju komma fram! Fast man ska väl inte klaga, lite extra tid över är väl alltid bra att ha. Glad smiley på det... :D

Nä, dags för uppsatsskrivning. Återkommer med ett litet utdrag av det senare! HejHopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0