Denmark

Det var allt mysigt i landet tvärs över havet. Vi stroasde runt på gatorna och kikade in i diverse affärer. Riktigt gött också att det var så fint väder. Usch, jag saknade allt att vara bakom mina solglasögon, för solen låg allt på rejält.
Vi käkade även pizza på en skitmysig pizzeria, som mer var som ett café. Tufft värre.
Sen så blev det allt lite sprithandlande ocså. För annars skulle det ju nästan avra lite onödigt att dra över till Danmark. Hehe.

Nu väntar det det skitgott käk (wokgrönsaker, ris och något kött, liknar typ kebabkött) idol.
Drar in till Helsingborg imorgon för att shoppa lite och spendera lite ensam tid med min syrra Allis, det var ju ett tag sedan. Tyvärr. Dålig storasyster, I KNOW! Menmen, jag ska skärpa till mig, det lovar jag!
hare gött köss hej

Kommentarer
Postat av: Nina.

svar: jaaa visst är dom söta?! :D

2008-09-25 @ 21:34:04
URL: http://totalflopp.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0