Friluftsdag


Japp, då var friluftsdagen avklarad. Vi hade tur med vädret, bara några få ynka droppar trillade ner på oss. Det var faktiskt rätt roligt att ha en liten annorlunda skoldag med "lekar". Tycker att jag var rätt duktig på det, jag hann med att göra massa saker och att samla många poäng. Minst 250 skrapade jag ihop. Aktiviteterna jag och Emelie gjorde var: Gotlands olympiad, Tipspromenad, Styltgång, Discathon, Gympa x2, Dragkamp, Miniolympiad och Fotboll. Roligast var nog Gympan.








Kommentarer
Postat av: Emelie

Så jävla goa bilder asså ullaan;)

2008-09-03 @ 20:48:00
Postat av: amanda

hahaha ann thorsell!

2008-09-04 @ 21:19:46
URL: http://amandaaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0