Gårdagens kväll

Jag var inte tillbaka innan 11 igår, vilket betydde att jag hade det roligt och trevligt. För det hade jag. ´
Var först hos Daniel som sagt, sedan drog vi till Alex brorsa och där hittade jag en söt liten vän, nämligen kattungen Dixie. Kunde vrkligen inte hålla mig ifrån den östa saken, trots att jag egentligen inte tycker om djur. Ni får tycka vad ni vill om det.

Efter det var vi hos Rex en stund innan vi tog bussen till Skoglyckan där vi skulle på någon fest, dock var det för många fester på ett och samma ställe, vilket gjorde det mindre kul. Det ändå roliga med det stället var väl att jag träffade Hans i klassen och Malin Karlsson. Men back to the story, så eftersom det var tröligt tog jag och Connie taxi  tillbaka till stan och käkade pizza. Kan ju bara nämna att det smakade underbart.

Sen hann vi inte med så mycket mer, förutom ett par dåliga saker sóm inte behöver nämnas här innan det var dax att at bussen hem. Shit, tiden räckte till till mycket igår märkte jag nu. Men tur var väl det annars aksnek jag hade fått sitta hemma och störa er i fredagslugnet. Riktigt "käckt" (eller hur det stavas) att jag och Connie fick en så bra conection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0