Going to Skåne

Tar tåget till mamma i Skåne i eftermiddag. Gött att vi ska åka just tåg, det är så jäkla soft och avslappnande. Plus att det finns så många roliga folk att titta på. Sist vi åkte ner åkte ju Petter och Let´s Dance - Tobias i vårat tåg exempelvis, om det nu är något att skryta om.

Ärligt talat så ska det bli rätt skönt att åka bort ett tag. SKa ju vara där nere tills på söndag och under dem dagarna har jag planerat att göra massa saker, som till exempel åka på billiga bussturer, shoppa i Helsingborg, ta en tripp till Danmark, plugga och massa mer. Också ska jag ju spendera lite tid med min kära mamma och mina älskade syskon. (HEHE) Aja, det ska i alla fall bli fett nice, som Madde skulle ha sagt.


Kommentarer
Postat av: maaddy

du känner mig fett bra :D

2008-09-24 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0