jag är en pluggis

Japp, här kommer erkännandet: JAG ÄR EN PLUGGIS! och det är så jäkla bra. Har kommit på det nu. Antagligen beror det på att jag pluggar på ett så himla bra sätt just nu som jag har tagit efter av en annan; behöver ju inte nämna några namn men ni kan ju gissa? Det sättet är i alla fall att jag pluggar så fort jag har en stund över . Det kan vara exempelvis på tåget hem från skolan, under reklamen på tvn, på en rast när man ändå inte har något annat att göra eller som nu en helt vanlig tråkig söndag när jag egentligen kan ligga och titta på tv och chilla. Alltså kan ni ju lista ut med andra ord att jag sitter och pluggar just nu. Toppen!

Har pluggat på det här sättet i ungefär två veckor nu och det gör att jag inte känner mig stressad för plugg eftersom jag ligger ett steg före hela tiden. Dessutom så känns det lite roligare att plugga så här. Klyftigt värre. I feel good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0