Lust och Längtan

Har alldeles nyss varit på en liten gullig föreläsning om sex, lust och längtan. Måste säga att kärringen som förläste var helt totalt galen rent utsagt, men underhållande var hon. I alla fall dem stunderna jag lyckades hålla mig vaken (måste påpeka att jag är grymt trött). Tänk liksom att bli växt av hennes da-da-da-da på morgonen. Herregud, alltså man skulle dö på fläcken. Fick inte direkt något större sammahang av hela föreläsningen. Fast jag tror att själva syftet var att killar och tjejer ser sex på olika sätt och att ingen vet något om sex egentligen utan man lär sig under sitt liv. Alltså skulle man vid dödsbädden vara typ fullärd. Eller nått?

Under föreläsningen hänvisade hon typ till Emma Hagbergs böcker eftersom deme skulle vara lärorika tydligen. Så nu har jag varit i biblioteket och lånat Linas kvällsbok 2 så att även jag får lära mig något nytt. Nä just det jag, jag har redan läst allt så jag vet allt jag behöver veta. NOT! med stora bokstäver. Jag ska läsa den för att få en god lässtund. Antagligen. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0