My lucky day, not

Nä, idag har inte varit min bästa dag precis. Har haft otur precis hela dagen. Det började ju i morse då jag inte hittade någonting, vilket gjorde att jag inte hann att käka frulle. I skolan gick det väl hyfast, förutom att mina nya skor gick sönder. Men sedan när jag kom hem började det på riktigt. Jag var stressad som tusan, hade bara 45 minuter tills jag skulle dra till träningen. Skulle börja laga mat men då har självklart spisen låst sig så den går inte sätta på. Sedan när jag försökte få hjälp hade ingen tid med det. utan svaret kom en kvart senare. Under den tiden försökte jag att packa men då kunde jag ju inte hitta just den tröjan jag skulle ha.

Slutligen då när jag skulle börja steka maten brände jag först vid 2 bröd, fick slänga dem och ta nya. Men då råkar jag bränna dem med. Så jag gav upp pch skulle rosta några mackor i stället eftersom det började bli ont om tid. Och gissa vad jag gör då? Jo, jag bränner dem med. Så det fick bli knäckebröd och smör till middag idag. Fast det var i alla fall en duglig lösning på det hela. End of the story
 
Så efter att ha nått toppen av oturen är jag förhoppningsvis på väg neråt, och försöker känna turen komma tillbaka.
God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0