Nakenchock

Vaknade till en snabbis i morse för att gå på toa, vilket jag alltid gör. Och snacka då om att jag blev skärrad när jag såg min låtsasfarsa gå ut från toaletten helt språngandde naken. Och värre blev det eftersom han gick in på toan igen för att leta efter nått att virra runt sig. Dock hittade han inget annat än en liten torka-händerna-handduk så den fick duga. Sedan gick han tillslut förbi mig och vi skrattade så där som man gör när man skäms. Därpå rusar jag in på toaletten och blir knallröd i ansiktet.

FYFAN vad pinsamt!!!! Jag brukar aldrig skämmas eller tycka något är pinsamt, men här går gränsen!


Kommentarer
Postat av: caroline

Fy fan!

Hahahahhaaa kul=)

2008-09-27 @ 12:50:59
Postat av: Ullis

Carro, det var INTE kul för fem öre! :D

2008-09-27 @ 13:21:06
URL: http://ulricalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0