Svargivare sökes

Jag önskar verkligen så himla mycket att det bara var en liten pyttegubbe som kunde sitta på min axel och säga vad jag skulle göra i alla lägen och situationer. I alla fall i dem lägena då jag har en fråga som tar upp all plats i mitt huvuden som varken jag eller någon annan har svar på. 

Om man inte får ett svar på den går man bara runt och funderar och funderar tills man ger upp och stänger in den i något tomt minnesutrymme i gärnan. Eller så kommer man på ett skitdåligt svar och låtsas att man nöjer sig med det. Och det suger rent ut sagt. Detta händer mig hur ofta som helst, speciellt nu på sista tiden och det är förvirrande. Så snälla "Gud" skänk mig en liten nisse, eller vad som helst, som har svar till mina frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0