Tolka saker rätt!

Visst, jag har hört snacket, alla människor som vandrar på denna jord tolkar och ser saker på olika sätt. Men då tycker jag att det finns en viss skillnad på tolka och tolka. Liksom man får ju tänka efter lite innan man tolkar och bedömer vissa saker för annars blir det hur lätt som helst missförstånd. Och då kan det bli lite tråkigt, speciellt om alla andra tolkar en grej på samma sätt och du själv på ett annat. Dessutom tycker jag att folk får sluta att ta så hårt på saker och ting. Herregud, vi lever väl inte för att vara osams och sura på varandra på grund av feltolkningar? Utan vi ska ju leva livet och ha roligt. Det tycker i alla fall jag och jag vet att det finns dem som håller med mig. Så börja tänk efter och försök och tolka saker rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0