what an evening

Hur mycket jag ens försökte så skulle jag inte kunna beskriva vilken hemst kväll jag hade igår. Dels för att jag var så grymt trött efter matchen, dels för att jag trodde att jag skulle dö av tristess. Ví var fan på det där jävla kalaset från 17.30-00.30 cirka. Kan inte förstå hur vuxna kan tycka att det är så kul att sitta och tjata om massa strunt och dricka kaffe sälert 4 gånger. Aja, för att vara lite posetiv över kvällen kan jag ju säga att det var lite pyttekul just den stunden vi hade allsång med låtar som Brev från kolonien, Here the sun comes och Country Roads. Men trots det så blev det många, många fler minus en plus helt klart. Aldrig mer släktkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0