DÅ VAR MAN TILLBAKA

Hejhopp!

Nu har jag bestämmt mig för att jag ska kmma i gång med bloggen igen.
Har änna saknat det, men på våren och sommaren ska man inte sitta vid datorn och det har jag inte gjort heller.
Men nu när det börjar närma sig kallare tider igen tänkte jag att jag ska sätta i gång igen.
Okej, sommaren är kanske inte helt slut än. Fast jag tycker i alla fall att det ahr blivit kyligare i luften och solen värmer inte lika bra den heller. Såg även att löven på träden börjar gulna. Sad but true. Tycker faktiskt att det ska bli mysigt med höst. Då
kan man ligga inne och mysa utan att ha dåligt samvete och det ska verkligen bli kul att plocka fram alla höstkläder igen. Eller kanske köpa nya?

Och på onsdag börjar skolan igen. Det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen. Dessutom är skolan typ mitt liv så.. Kanske är därför jag ska bli lärare.
I nästa inlägg kommer jag ha en liten update med vad jag har gjort sedan mitt senaste inlägg, alltså den 25 april då jag fyllde 18 år. ROOOOWLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0