DUM FRÅGA, MEN ETT BRA SVAR

Jag undrar nog lite endå; hur fort kan en människa ändra på hur den känner och tycker?

Anledningen till varför jag gör det är för att jag läste några av mina inlägg från då jag började blogga. Och så som jag tyckte/kände då tycker/känner jag inte nu. Lite knepigt. För liksom en del saker jag skrev fattar jag inte ens varför jag tänkte på? Jag måste ha haft en störning eller något. Det känns liksom inte som att det var jag, fast det är väl för att jag jämför med hur jag är nu. Det är nästan som man skäms. För en del saker jag skrev var verkligen skittöntiga.

I och för sig var ju detta ett år sedan så jag antar att jag har ändrat mig under det året. Jag är ju trots allt ett år äldre och har upplevt nya saker som kanske har gjort att jag tycker annorlunda. Så jag antar att det bara är att skratta åt det som har varit och leva vidare.

Bra svar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0