...

Jag     är     hur     trött     som     helst.
Jag har nämligen varit och svettats på gymmet.  Otroligt duktigt av mig. För det är inte många som tränar på lördagar ska ni veta.Speciellt inte på gymmet, så jag får jämt träna själv ty´p. Så jävla boring så det finns inte.
Men till veckan blir det andra bullar, pga att GRATISVECKAN börjar och då kommer varenda liten snål människa i Munkedal dra dit ut och träna för att inte sätta sin fot där förens nästa gratisvecka.

Lite störande, men det gör i alla fall att jag har någon att träna med ett tag.
Och sedan ska faktiskt Kirre skaffa gymkort. Det ska bli bättre än bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah typ jag! ska dit och träna!

2009-08-23 @ 01:03:08
URL: http://carolineborjsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0