PROBLEM

Har ni någong gång vaknat upp och märkt till er besvikelse att kläderna man bestämde dagen innan att man ska ha på sig inte går att ha på sig pga av värdet till exempel? Och man får ångest och blir stressad för att det helt plötsligt finns något i garderoben som ser någorlunda bra ut?

Om ni känner igen er vet ni precis hur jag kände mig i morse. F Ö R  DET  F U L L K O M L I G T  Ö S T E  N E R !  Vilket det förövrigt har gjort större delen av dagen.
Det kändes fan som att jag skulle få krupp eller något. Dessutom blev jag jättebesviken för att jag inte kunde ha på mig det som jag hade planerat.
Dock löste det sig ju till slut.
Men visst är sånt här jävligt irriterande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0