SCHOOL UPDATE

Ojadå, det var ju skola idag med. Eftersom vårt schema FORTFARANDE inte var klart fick vi hålla på att arbeta med våra projektarbeten, eller i alla fall få upp idéen. Min första tanke sa lärarna nej till direkt. Det var tydligen för subjektivt och de trodde det skulle bli för känslosamt så jag skulle fastna. Lite tråkigt för jag ville verkligen göra ett projekt angående det. Men, men det får bli ngåon annan gång. Har i alla fall hittat på något ntt som de tyckte var jättebra. Så jag kör på det. Tänker dock inte berätta vad än förens allt är 100% bra. Men det blir nog bra och roligt.

Fick även våra skåp idag. På precis samma ställe som i tvåan bara två skåp längre bort. Hur kul är det då? Jag vil ju "vidga mina vyer lite". Nej, nu var jag töntig så jag får skratta lite.

På måndag är det skolfotografering. Djup suck. Hatar det. Det är verkligen det värsta som finns. Varför? Jo, för jag får alltid sitta ner och visa hela mig. För det är liksom dom som sitter ner som alla tittar på. Det har jag i alla fall fått för mig. Och vad fan ska ha på sig? Man vill ju ändå se någorlunda bra ut på sitt absolut sista skolfoto. 
Panik. Panik. Panik. Panik.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0