SISTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET

Sista dagen på sommarlovet. Sista dagen på sommarlovet. Sista dagen på sommarlovet.
OCH MITT SISTA RIKTIGA SOMMARLOV.

Jag vill ändå börja i morgon, men ändå inte för det är så mycket det känns som jag hade velat göra som jag inte ahr hunnit med. Så jag har lite smått ångest. Jag har inte varit på Skara Sommarland och Liseberg och i Smögen till exempel.. Var i och för sig på Liseberg i maj.

Vad ska man göra på den sista dagen då?
Egentligen borde man utnyttja den till fullo och göra något galet kul och allt det man man ännu inte har hunnit med.
Men så är inte fallet för mig (och säkert de flesta andra).

För jag måste:

- Packa upp från Skåne.
- Städa.
- Fixa fåtöljsdynan som jag och syrran fick hårfärg på när vi färgade hennes hår. INTE BRA!
- Sy tygpåsar. Ska bli väldigt intressant och roligt. Berättar sedan varför.
- Försöka hinna ligga ute i solen lite.
- Omformatera datorn.
- Träning i kväll.

Så det är bäst att jag lägger på ett kol antar jag. Kul sista sommarlovsdag också. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0