SWETTY

Jag och syrran knallade i väg förut för att sola solarium. För trots att sommaren typ är slut för mig så vill jag ändå vara brun som man egentligen är under den årstiden. Om vädret är som det ska vara, vilket det inte är.

I alla fall, det var den värsta jävla solningen jag gjort i hela mitt liv. Helt sick var det. Fast å andra sidan var det ju lite bra också. Men here comes the story..
Det började med att pengaautomaten inte fungerade, så jag stoppade i massa pengar och sen gick det inte att få ut dom. "Få-ut"knappen fungerade nämligen inte. Så jag fick betala 90 kr för 10 minuters solning.
Sedan när jag kom in i själva ru mmet ser jag att det är ett sådant solarium man sak stå upp i. Blir helt förvirrad också sätter solariumet bara i gång så jag fick typ gå in med kläderna där inne.

Sen kommer det värsta. Det var skit åt helvete jävla varmt och jag fick ingen luft heller på grund utav att fläkten satt i taket så den friska luften nådde inte mig för jag är så kort. Dessutom kunde jag inte blunda för det kändes konstigt att stå och blunda. Resultatet av det blev att jag var helt snurrig.
Men det som jag trodde var bra när jag stod där inne var att det inte verkade att jag blev svettig. Fast tjii fick jag för när jag kom ut var jag svettigare än någonsin. Dock var jag brunare än jag någonsin blivit av ett solarium.

Alltså var det kanske värt det? Kan inte riktigt bestämma mig. Men nu i efterhand fattar jag inte varför jag inte bara gick ur det när det var så jobbigt.
Well, well nu är det redan gjort och som jag försöker tänka; Man lever bara en gång och vad gör det om hundra år? Brun blev jag i alla fall och det var det som var målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0