TAKE ME AWAY

Just nu är nästan alla av mina kompisar utomlands;
Sofie, Amanda, Malin, Carro, Malin, Emelie, Sandra, Sofia, Sofia m.fl.
Själv sitter jag här hemma och är hur avunsjuk som helst. Det är ju inte det att jag inte unnar dom det men jag önskar att jag också kunde sticka i väg en vecka eller två och bara njuta. Orkar egentligen inte vänta tills den 24 mars då jag åker med Alex familj till Egypten. Får väl härda ut, för när vi kommer dit kommer det bli bättre än bäst.
Vi ska till Sharm el Sheik pch bo på ett hotell som heter Sierra. All inclusive ska vi ha också så det blir nog en hel del hängande på hotellet. Skulle gärna vilja se på några pyramider och rida på någon kameln, men är det semester så är det semester.
Längtar så jag dör!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0