2 DAGAR I 1 INLÄGG

I går:
Var hos Alex........ med Mattias och Kimona. Kul att inte behöva vara ensam tjej för en gångs skull.
(JA, ta åt er!)
I vilket fall, en hel del hemligheter kom fram under kvällens gång. Inga roliga heller.
Vad fan är det med killer egentligen? Kan dom bara inte börja lätta sina hjärtan lite oftare och berätta dumma saker de gör direkt i stället för flera månader (i det här fallet flera ÅR (!!!!!!)) efter.
INSANE säger jag.
"Jag vill ju bara inte att du skulle bli ledsen och arg..."
Men guess what?! DET BLEV JAG! Bonehead.

Idag:
Har ÄNTLIGEN fått flyttat mina saker från pappa till mormor&morfar.
Det var faktiskt lite jobbigt och skumt när jag gjorde det, fast nu känns det bättre än någonsin.
Lätt att det här är det bästa beslutet jag någonsin har fattat. Way to go!
Trodde inte att det skulle vara så mycket att flytta men där tog jag fel.
Jag har tydligen samlat på mig mer än jag trodde genom åren. Frågan är bara vad jag hade tänkt att jag ska ha allt till?
Men det blir nog bra när jag får ställt i ordning allt.
Ska ju inte göra det försen målaren har varit här och tapetserat lite. Alltså ser det ut som ett bpmbnedlag här just nu. Fast när det är klart kommer det bli helnajs.

Ja det var nog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0