2 SAKER BARA:

  1. Just nu har jag jävligt roligt. Mormor pratar som pumba i lejonkungen och morfar härmar en apa, samt snackar om apväldet. Fy katten vad jag skrattar. Tårarna rinner ner för kinderna. Helt sjukt kul. Och NEJ dom är inte onormala och brukar inte alltid hålla på så här. Utan dom är normala och bäst. Vi har bara lite roligt så här på tisdagskvällen.
  2. Varför är det ingen som är lika nyfiken som jag? Niclas (alex bror) har uppgett att han har ett förhållande nu tydligen men någon brud och jag svär på att hon jobbar på stadium. MEN han har inte presenterat henne för familjen än. Och då är det bara det att det inte är någon annan som är lika nyfiken på henne som jag, eftersom det inteär någon som ärvilig att ringa till honom för att fråga när presentationen kommer och om det ens är sant. Har i och för sig inte snackat med Alex pappa än, för då lovar jag att det blir fart på grejerna. Får nog ta och göra det så vi kommer någonstans här i världen.

    För man borde ju få vara så nyfiken man vill, eller hur?
    Annars kanske jag inte verkar så nyfiken, men det är jag. Bara det att jag försöker att inte vara det för att jag i bland hatar när folk ska veta allt. Fast nu kan jag inte låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0