CUTIEPIIIE

Just dddddddddeeee...
Vart ute och snackade med dom tuffa gubbarna på westcoast om den lilla incidenten som blev med mitt gymkort...
Killen som jobbade just då fatade inte vad felet var i alla fall... Antagligen var det inget.
Lite smått irriterande. Jag blev irriterad!
Men det blev snabbt bort för killen som var i receptionen var så superduper söt och gullig. Gulleplutten.
Hoppas att han kommer att jobba fler gånger.... *********

Förresten, Carro jag vill veta varför du inte tränar idag? Jag har i alla fall en anledning till det minsann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah de har jag med!

kom å titta i min hals, jag har svinont!!!!=)

2009-02-02 @ 08:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0