DESSA DAGAR

Kom nyss på att det är fredagen den 13:e idag.
Fattar inte varför alla går runt och tror att det kommer hända något dåligt på denna väääääääääldigt överskattade dagen.
Liksom ofta det kommer hända något som inte kan hända vilken dag som helst.
Orkar inte med människor som tror på skrock och skit. I alla fall inte dom som är i min egen ålder.
Så jävla löjligt. Inte kunna gå under stegar, på a-brunnar och inte kunna lägga nycklarna på bordet. Bullshit.
Jag gör vad jag vill och inget har hänt för det.

Och i morgon är det alla hjärtans dag.
Vet inte avd jag tycker om den dagen.
Den är nog lite överskattad den också. Men ändå otroligt mysig.
Om inte ens pojkvän glömmer bort en vill säga. Själv har man ju blivit bortglömd ett visst antal gånger så om ni vill veta hur det känns, FRÅGA MIG!
Kan ju hoppas på att man får något i morgon i alla fall. Åtminstone frukost på sängen, en middag eller så.
Själv har jag inte hittat på nått än. Min fantasi har försvunnit verkar det som.
Fast förhoppningsvis kommer den tillbaka inom kort.
Om jag kan sak jag göra den här alla hjärtansdag till den bästa i Alex liv.
But it think it's never gonna happen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0