ECHO ECHO ECHO

I natt drömde jag två tvärkonstiga drömmar:
  1. Jag övningskörde med mig själv på motorvägen som ränner förbi här i Munkedal. Sedan körde jag inte på en väg mot skogen, som i verkligheten är en grusväg men i drömmen avr den skitbra med asfalt och hela köret. Jag körde i alla fall skitfort men sedan såg jag polisen och då gjorde jag en U-sväng tillbaka. MEN då körde jag helt plötsligt skitdåligt, mot innan då jag körde som värsta rallyföraren. Sen körde jag i diket och vaknade...
  2. Då drömde jag att det var inbördeskrig i Munkedal mellan svarta och vita. Men det var mest dom svarta som var arga på dom vita. Men det konstiga var att de vita nazisterna var med på de svartas sida. Så när jag skulle gå ifrån bankomaten över torget för att möta Alex började en nazist skjuta mot mig så jag fick springa som katten... I alla fall så kom jag undan honom, fast jag mötte inte Alex utan en svinfull Birk. A och sen kom två nya nazister och började mucka men då typ flådde Birk dom... Ja helt cp. Därefter kom i alla fall Alex och allt var frid och fröjd.
Weird eller hur? Fattar inte varför jag drömmer så sjuka saker och kommer i håg det.
För jag kommer verkligen i håg alla drömamr jag drömmer.
Måste sätta ett stopp för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0