*

"Hur kan en endaste person förstöra så många liv.
Och ändå inte inse eller fatta vad man har gjort.
Hur kan man leva med att ha satt djupa sår i människor...och på det fortsätta.
Föds vissa människor onda, eller formas vi efter omständigheterna.
Jag kan inte förstå...vad är meningen...om alla har en uppgift i livet, vad för uppgift har dessa onda människor?
Varför händer vissa människor saker och andra slipper. Är man dömd till det?
Ibland känner jag mig stor och stark och kan slåss mot hela världen och ibland känner jag mig som en liten skör tjej som desperat söker efter trygghet.

Vad är meningen med allt..."

Det skrev Natacha Peyre på sin blogg i går.
Känner verkligen igen mig i det hon skriver.
Det stämmer så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0