FATSOO

Jag har inte haft på mig min balklänning sedan den 14 juni 2007.
Men nyss gjorde jag det OCH DEN ÄR FÖR LITEEEEEN!
Jag har fått för stora brön/fattar/boobies/bröst helt enkelt.
Annars passade den.. FUUUCK.............
Men så är det när född i släkten Olsson/Lindberg. Då är det stora tuttisar som gäller.
Fast det är ju inte alltid helt fel att ha det heller men nu är det det!

Alltså är den nu till salu, så om du vill ha den säg bara till. Priset går att diskutera.
Just nu har jag fållat upp den alltså går den att förlänga. Strl 34.
Den är jättefin med diamanstenar på bröstet/magen också har den korsettsnörning i ryggen.
Fast det syns inte på bilden nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0